Nuffnang

Monday, May 25, 2009

We have a small party at my house yesterday. With my sister's they.
They were the one who suggested to have a bbq party. It's a nice party anyway altho it's just 10 of us. haha..

After bbq'ing, we play cards. The snapping game, if u get the same cards then it's SNAP!
So you've got the chance to 'snap' our hands by piling up one another.
Yeah, your reaction must be fast please. Or else, kena hit lor.. haha. Also, we might hit the floor/ ourselves if their reaction is tooooo fast :P

We play the game until twelve.
Went to bed after I've showered.
& that's why I'm freaking tired in school this morning. Plus, the weather wan hot no hot like that, make my body so "nian". Ish...

Gonna sleep earlier tonight! Bye ^^


-Before that, I receive this from my friend. haha
小女孩:我可以點歌嗎?
播音員:可以呀!妳想點給誰聽?

小女孩:我想點給我媽媽聽
播音員:好乖!妳幾歲?

小女孩:我十歲
播音員:十歲?!才國小三年及是吧?妳該不會是點童謠吧?

小女孩:我點給媽媽聽的,不是童謠啦!
播音員:那為什麼會想點給媽媽聽?

小女孩:我媽媽很辛苦,星期一到星期五都要加班到很晚才回家,回到家還要整理家務,整理完後還要檢查我的作業,幫我復習功課,又預習功課,都要到半夜才能睡覺,很累!
播音員:哇!光聽就很累。

小女孩:而且星期六、日好不容易休假,媽媽都還到書局找各種練習題回來給我做,幾乎是從來不休息的,這樣犧牲休假不是很可惜嗎?
播音員:這倒是真的。妳想點誰的歌?

小女孩:是辛曉琪的歌
播音員:不錯喔,曲風成熟有韻味,妳媽咪一定會很喜歡而且感動,說不定會掉眼淚呢!快告訴我是那一首?我一定也會感同深受掉眼淚。

小女孩:是『女人何苦為難女人』
播音員:%#$!*@..

No comments: